* Recent Posts

Autor Téma: The Division 2  (Přečteno 14690 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

DDDave

  • Administrator
  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 2049
The Division 2
« kdy: Březen 12, 2019, 12:01:07 pm »
Tom Clancy's The Division 2 je hrdým pokračováním úspěšné multiplayerové akční střílečky s výraznými prvky RPG, která se protentokrát odehrává v postapokalyptických kulisách zničeného Washingtonu, D.C. I hlavní město Spojených států amerických totiž zasáhla rychle se šířící pandemie, se kterou jste již mohli potkat v prvním „manhattonském“ díle. Veďte tým elitních agentů, objevujte temnou historii, prozkoumejte prostředí a pokuste se postavit společnost opět na nohy. Cestou vám však budou překážet znepřátelené frakce a pouliční gangy, s nimiž budete svádět otevřený boj v širokých ulicích, náměstích i v ikonických památkách. Milovníky strategie a taktiky potěší širší možnosti boje, jakož i variabilnější prostředí a nové herní hi-tech prvky.

https://youtu.be/jF9OG_2NH4M
« Poslední změna: Březen 12, 2019, 12:03:49 pm od DDDave »

CerVus

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 1147
Re:The Division 2
« Odpověď #1 kdy: Březen 27, 2019, 08:38:24 pm »
Po 50 ti hodinách si tu dovolím zhodnotit hru z mého dosavadního pohledu. Po 66h tohle upravuju.

Líbí se mi prostředí a první hodiny ve hře opravdu zapůsobí. Změny v léčení a systém skillů hru obohatil. Ve hře se na každém kroku dá potkávat těžší mob (dobře jen dva druhy s rotačákem a palicí) na zpříjemnění grindu. No a tím ta pozitiva asi končí.

Co mě štve:
- neustálé pády hry   - To mě příjde, že po patchy odstranili.
- neexistující craft    - Tak on tam nakonec i je, ale jen aby se neřeklo. Během levlování téměř nepoužitelý a v end game farmení plánů na lvl 4 chackpointech
- neexistující příběh (i proti jedničce)
- minimální customizace postavy (i proti jedničce) - oblečení i výbava
- GRIND - neustálý, tupý grind pořád dokola dělat jednu a tu samou věc. Několikrát za postup hry opakovat určité mise, neustále získávat ztracené checkpointy. Tady se asi tvůrci snažili docílit toho, aby měl hráč neustále něco na práci a měl možnost volby. Já v tom vidím jen uměle vytváření činností při nedostatku reálného obsahu.

- systém zbraní a jejich vylepšení - nevyužitý potenciál. Ale to pořádně, když se podívám co ubisoft umí ve stejném enginu ve Wildlands. Proč si nemůžu jednu vybrat a tu expit??  Zbraně a jejich získávání vidím zas za berličku vývojářů pro ospravedlnění grindu. Nemůžete si říct tuhle zbraň chci a tady jí budu farmit. Téhle hře vládne náhodný drop a losování statů

Doufám, že se to po pádu poslední pevnosti zlepší, ale moc v to nesázím. Dark zone nemůže spasit vše.
Edite: Po pádu poslední pevnosti kupodivu opět padla půlka města a následuje další tupý grind. Tím to pro mě končí.
« Poslední změna: Duben 06, 2019, 05:02:01 pm od CerVus »

IJN: Yugumo, Shiratsuyu, Zao, Aoba, Mogami, Atago, Iwaki Alpha, Amagi, Fuso  KRIEGSMARINE: Roon, Gneisenau, Scharnhorst, Graff Spee   US NAVY: New Orleans, Iowa, North Carolina, Farragut   ROYAL NAVY: Fiji  SOVIET NAVY: Budyonny

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:The Division 2
« Odpověď #2 kdy: Duben 03, 2019, 07:40:49 pm »
Tom Clancy's The Division 2 v kostce po dosažení world tieru 1
- odehráno mám cca 60 hodin - hodně jsem prozkoumával a užíval si svět, zejména protože jedničku jsem nehrál, dostal jsem ji v humble bundle před nedávnem a nebyl čas ani na vyzkoušení

Co se mi líbí
- prostředí letního D.C., to město má neskutečnou atmosféru, je precizně udělané se neskutečným smyslem pro detail, je živoucí a ten pocit z toho jak se znovu snažíte vše postavit od píky je boží
- gunplay - zbraně jsou vizuálně hezké a jejich střely jsou cítit a je to vidět, bolí to jak vás tak enemáky, ano sice někteří bossové jsou pořád bulletsponge, ale pocit ze souboje není ubíjející, není to tak že něco kropím kulema 10 minut v kuse a nechcípne to
- skilly - díky tomu že každý ze skillů má 3-4 varianty tak si tu vybere opravdu každý, i když některé dělají podobné efekty
- aktivity - svět není mrtvý, je tu kopec všemožných aktivit a díky variabilitě aktivit se to neogrindí tak rychle, vůbec mi nevadilo opakovaně zachraňovat rukojmí, bránit území, lovit specifické cíle...
- enemáci - líbí se mi agresivita enemáků, to jak se vás snaží obejít, nebo naopak v poklidu zezadu dělat bombový autíčka či odstřelovat, při solo hře je to v některých místech fakt šíleně těžký hlídat si všecky strany, aby mě neflanknuli, a přitom se snažit hlídat si toho medika/snipera/technika vzadu abych se zbavil té osiny v prdeli; přitom ten enemák může být i normální (červenej) a dokáže vám šíleně zatopit a to je prostě super

Co mě štve:
- užívání některých skillů je někdy trochu neohrabané - raději si vezmu klasickou turretku, která targetuje i sama bez mého vedení, než turretku s bombama, které musí neustále říkat kam má střílet; pokládání některých skillů je neohrabané - opět si vezmu turetku jejíž placement je někdy dost náročný, obzvlášť když ji chcete hodit na nějaký sud/střechu auta aby to bylo na vyvýšeném místě a pak ten placement trvá dýl a zdržuje to a vás mezitím flanknou...
- pohyb - občas se zaseknu u něčeho co by normálního člověka nezastavilo, protože by nemusel ani pořádně zvednout nohu; občas musím lézt na zeď v určitém místě (označeným žlutým hadrem) i když by to logicky šlo i vedle (a ten hadr by tam mohl být taky)
- hrdina nemluví - i blbej Shepard v Mass Effectu má mužského a ženského dabéra - vcítit se pak do postavy je mnohem snazší a postava působí pak víc důvěryhodněji a víc vám na ní záleží; i když příběh hry je vlastně spíš o tom jak svět kolem vás vstává z popela po pohromě a postava je spíš divákem než nějakým tím kapitánem Amerikou co všecko zachraňuje
- nutnost mít různé setupy pokud hraju solo - jinak to nejde, pokud mám close SMG build tak jsem v otevřeným prostoru, kde je několik sniperů, těžce namydlenej, obvykle jsem chodil v setupu LMG plus SMG nebo snajperka, podle toho zda byla mise uzavřená nebo naopak hodně do široka otevřená

Komenty závěrem:
Hra je looter shooter takže ten GRIND tu je, ale díky množství aktivit a hezkému prostředí se to neohraje. Customizace postavy je OK. Mise taky. Ano furt to je ve stylu: jdu někam, vyčistím místnost, doplním munici, jdu dál a otvírám další cimru a čistím dál. Mě to ale baví. Customizace je super a i bez placení bedniček si nasbírám po světě kopec barviček a různejch hader. Škoda jen že některé šaty jsou jako set a nedají se kombinovat. Třeba set pro odstřelovače vypadá fakt hezky ale tu čepici bych nosit moc nechtěl.
« Poslední změna: Duben 03, 2019, 07:44:28 pm od Divobij »
Strip the flesh! Salt the wounds!

strejdaondra

  • Newbie

  • Offline
  • *

  • 1
  • Osobní text
    Po
Re:The Division 2
« Odpověď #3 kdy: Duben 08, 2019, 02:31:19 pm »


wreker

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 144075
  • Osobní text
    Po

wreker

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 144075
  • Osobní text
    Po
Re:The Division 2
« Odpověď #6 kdy: říjen 04, 2023, 05:51:56 pm »
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting


wreker

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 144075
  • Osobní text
    Po
Re:The Division 2
« Odpověď #8 kdy: Leden 04, 2024, 09:21:07 pm »
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingtuchkasultramaficrockultraviolettesting