* Recent Posts

Autor Téma: Metareport STANDARD  (Přečteno 612882 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #60 kdy: Květen 17, 2018, 04:46:51 pm »
asi ti zkazím teorii ale tohle se tak měsíc zpátky hrálo, byl to jakejsi mix controlu a klasickýho cubelocka, pravdou ale je že se ten rinn hraje momentálně dle metareportů tak že vlastně buď máš control a nebo cube a nemixuješ to protože ten hybrid není tolik účinej, navíc když hraješ šamana tak čeká midrange nebo shuderwock otk takže proč hrát pomaý kontrol když ty nepotřebuješ celej deck na jeho poražení, čili tehdy není důležitej efekt toho azariho ale jen to jeho tělo, které vytáhneš zadara
Strip the flesh! Salt the wounds!

fid0rka

  • Full Member

  • Offline
  • ***

  • 112
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #61 kdy: Květen 17, 2018, 06:33:18 pm »
Jestli to pokazil nebo bylo vytáhnutí Azariho přes zbraň záměrné a plánované mi je ve výsledku jedno. Důležité pro mě v tu chvíli byla porážka jeho balíku, který jako ostatní, co tvoří metu, vytvořilo 0,5% procenta hráčů a zbylých 99,5% to jen okopírují a hrajou do zblbnutí, mým for-fun balíkem, s kterým nemám pražádné ambice stoupat na žebříku.
Kdybych hrál ty všeobecně uznávané balíky, ty, co jsou zrovna in, můžu s protihráčem jít rovnou hrát kámen-nůžky-papír. To je taky jen o štěstí, co zrovna vytáhne/vytáhnu, všechny možnosti (=právě hrané balíky) jsou známé a zábavnost je na stejné úrovni.

margar757

  • Sr. Member

  • Offline
  • ****

  • 287
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #62 kdy: Květen 18, 2018, 09:17:30 pm »
mno dalo se to ocekavat...summoner potom co odrotovaly karty jako cthun ci yogg docela OP ptze jine nez 10mana dropy se snim netahaji a nejhorsi co muze liznout je 8/8
u locka se to dalo taky predpokladat...je to ted asi nejsilnejsi classa, mimo control maga u ktereho jsem si musel setrit polymorth na voidy pripadne cube, mi delal problem pokazde...
call to arms je nejvetsi rana pro even paladina...dost ho to oslabi...

s priestem jsem to uplne vzdal...ta dragon/lady in white verze nema moc board clearu ani silence, vetsinou plny hand karet a stejne nema co zahrat...v aktualni mete nepouzitelne...uvidim co prijde dal...
zacal jsem hrat even paladina ve verzi s Valanyrem ten je celkem dobry ale tezko rict co s tim udela nerf call to arms
a minuly tyden jsem si postavil toki control maga...prvni den 11-1 dostaval jsem hodne warlocky kteri mi nedelali skoro zadny problem druhy den 0-9 hodne hunteru, rogun a druidu...dam tomu jeste sanci ale neco tomu chybi...musel jsem si ho upravit k obrazu svemu a misto miniona ktery mi lizne nejlevnesiho miniona z meho decku (nechce se mi hledat nazev) jsem radsi dal tar creepera ptze v aktualni mete prevladaji agrro decky a bez tech tauntu se to neda bo jsem v 5.kole na 15ti hp

DDDave

  • Administrator
  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 2049
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #63 kdy: Květen 30, 2018, 01:41:48 pm »
Založen team na https://esga.gg/teams/detail/1702/BiA ta stránka je ohledně turnajů asi nejlepší co jsem viděl !!!

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #64 kdy: červen 03, 2018, 04:13:53 pm »
Meta 10 dní po startu Witchwoodu

Post-nerf meta po cca dvou týdnech se usazuje a už začínáme vidět, které decky frčí. V posledních týdnech byl hodně v kurzu Bakupaladin. Navíc se k Bakupalovi připojil velice silný token druid, a proto sedošlo vzestupu antiaggrodecků. Celkově druid je nejsilnější a nejčastěji hraný ze všech class, nejvíce se hraje Hadronox-Taunt Druid a pak Token Druid. Následován je rogunou a to jak Odd tak Miracle, kde podle rychlosti mety na vašem ranku vede buď rychlá Baku-Odd Rogue nebo při pomalejší metě Miracle. Warlock ač od nerfů dostal na prdel tak je třetí nejhranější classou, navíc si udržel oba archetypy známé z doby minulé a navíc byl doplněn třetím - Even Warlockem. Díky zpomalení mety se opět objevují šamani, kteří znovuobjevují Hagátu. Hunter se vrací dříve populárnímu archetypu Spellhuntera, který dokáže i bez Barnese s Y'Shaarjem slušně potrápit. Na vyšším ranku přibývá Taunt Warriorů, hlavně jako odpověď na Tokendruidy a také jako tech proti greedy Hadronoxům, protože jim dokáže zatopit raptorama.

DRUID
- Token Druid - kombinace malých minionů, tvorby tokenů a silných buffů - výsledkem je nejsilnější aggrodeck současné mety
- Taunt Druid - Hadronox Druid je vcelku silný, jedinou nevýhodou jsou soupeřovy karty, které druidovi přidají další beastu a zkomplikují mu RNG na Witching Hour, bohužel co se týče tier listů je tento deck převálcován Token druidem
- Malygos Druid - Malygos druid je zpátky, tentokrát obvykle bez questu Jungle Giants, místo toho má silnou zbraň Twig of the World Tree a Faceless Manipulatory, pokud máte všecky potřebnosti nebojte se vyzkoušet, minimálně soupeř bude čekat aggro ;)
HUNTER
- Spell Hunter - v současnosti asi nejhranější hunter, na low rancích určitě ještě potkáte Bakuhuntera ale výš to budou spíš spellhunteři, kteří umí nagenerovat masivní board plný 3/3 vlků a animal companionů
MAGE
- Tempo Mage - tempo tentokrát převálcovalo control a jede si hezky s Alunethem dobré vlně, navíc je to levnější záležitost
PALADIN
- Odd Paladin - vyletěl nahoru jako raketa a pak se zase lehce propadl, hlavně díky vzestupu tempomágů a další decků co udrží 1/1 tokeny vcelku na uzdě
PRIEST
- Control Priest - protože upadli paladini tak víceméně upadli i pristi na metě, navíc je to drahá sranda
ROGUE
- Miracle Rogue - miracle se stal novým top deckem u roguny, kterého víceméně čekejte i na low ranku
- Odd Rogue - Bakurogue se propadl protože tokendruid ho prostě přejede
SHAMAN
- Combo Shudderwock Shaman - nový Shudderwock shaman hraje Hagathu a je velmi silný
- Even Shaman - midrange shaman s Hagathou a elementálama
WARLOCK
- Cubelock - ač zasažen bany hraje se nadále, obvykle počítejte i s Lordem Godfreyem, cubelock hraje Doomguardy
- Control Warlock - kontrolní cubelock bez Doomguardů
- Even Warlock - tenhle deck vznikl jako jakási odpověď na nerfy
WARRIOR
- Recruit Warrior - Gather Your Party a Woecleaver pomáhají vysummonit velké miniony, kterými drtí soupeře
- Control Warrior - Odd a nebo normal - na Y games byl vidět víc normální


_______________
edit: tento víkend probíhají Y-Games decklisty jsem, ale nikde nenašel
edit 2: doplněno o úvodní kecy
« Poslední změna: červen 05, 2018, 03:46:24 pm od Divobij »
Strip the flesh! Salt the wounds!

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #65 kdy: červenec 26, 2018, 07:18:58 pm »
Witchwood - meta 2 týdny před novou expanzí The Boomsday Project

Už druhý týden probíhá Hearthstone Global Games 2018 (HGG 2018). Český tým hrající v sestavě Jarla, Pokrovac, Faeli a Findan si už stihl střihnout 2 výhry. Čechům zbývá ještě v základní skupině vyhrát dva ze čtyř nadcházejících zápasů a postupují do pavouka TOP 16. Takže fanděte, ať si zopáknem finále na Blizzconu jako minulý rok.

Meta je celkově hodně super. Je tu veliké množství decků, které jsou velice odlišné. Jakmile nějaký deck více vede, tak se začne hrát více counter a je to neustálé přesouvání síly stylem kámen-nůžky-papír. V posledních týdnech jsou v popředí více kontrolní decky, které drží aggrometu ze začátku expanze na uzdě. Každopádně i teď se zkoušejí nové decklisty - vajíčkové (egg) decky, healing zoo apod. Díky tomu všemu je meta neustále čerstvá a není opanována jedním OP deckem, který drtí vše, hlavně také protože žádný takový deck není.


DRUID
- Malygos Druid - na HGG oblíbený, poněvadž dokáže vyhrát nejen díky Malygosovi - základní kombo je vynést Malygose a pak si zrušit zbraň Twig of the World Tree a zpražit soupeře spelly za nově získanou manu - hodně decků proti tomu techuje weapon destruction; toto je mimochodem složitější deck, takže počítejte s tím, že bez zkušeností se hůř kormidlí
- Token Druid - nadále to je velmi silný aggrodeck, ale nyní více vidívám pomalejšího Malygose nebo taunty
- Taunt Druid - Hadronox Druid bývá někdy doplněn o big miniony (Yseru, Tyrantuse), zaprvé je to greedy sranda, soupeř to nečeká, takže to překvapí, ale obvykle to bývá klasika s taunty
HUNTER
- Egg Hunter - nejhranější hunter, jedná se vlastně o variantu Recruit Huntera, která staví na méně manových minionech - konkrétně devilsauřích vajíčcích z kterých se rodí mocné 5/5 (Devilsaur Egg)
MAGE
- Control Mage - Big Spell Mage je o něco více hranější jak tempo
- Tempo Mage - aggro mage lehce upadá hlavně díky vzestupu egg huntera a zoolocka, tyto decky ho až moc hezky krájí
- jednu chvíli se tu ještě vykytoval Murloc Mage, ale tento deck upadl a spíš se jednalo o módní srandu, kterou někde někdo zkopčil
PALADIN
- Odd Paladin - asi jediný deck, který paladin hraje; hrává se častěji varianta s Void Ripperama, která vylepšuje board proti Spreading Plagueu nebo Doomsayerovi
PRIEST
- Control Priest - celkově jeden z máločasto hraných decků, nejen kvůli tomu jak těžký je na zahrání, mnohdy si hru prohrajete už mulliganu
- Combo Priest je zanesený prachem a nehraje se
ROGUE
- Odd Rogue - asi nejlepší aggro spolu s token druidem
- Miracle Rogue - miracle jsem v poslední době hodně zkoušel na low ranku a můžu říct, že jsem si to moc neužíval a byl rád, že jsem ten rogue win quest nakonec udělal na Oddovi
SHAMAN
- Combo Shudderwock Shaman - Shudderwock shaman má jednu malou smůlu pokud se nedolíže komba je tento deck velice slabý co se týče stavění threatu na boardu, čili zpočátku máte dostatek času na to ho někam zatlačit a pokud to stihnete dřív než nalíže kombo tak máte šanci ho přejet, v této pomalé metě je ale deck v popředí a je to asi nejvíce greedy deck ze všech
- Even Shaman - už dlouho jsem ho nepotkal, všichni Shudderwockují
WARLOCK
- Even Warlock - protože meta se neustále přelévá tak Evenlock drží pěknou pozici, poněvadž má velkou sílu udržet board a postupně tam stavět tak silné threaty, že se s nimi soupeř nedokáže vyrovnat a vy ho převálcujete
- Zoo Warlock - Heal Zoo trhá rankedy a je to příjemné překvapení a oživení archetypu, který se od dob vzniku cubelocka držel těžce v postraní
- Cubelock - je neustále silný ale v poslední době prostě nějak nemůže popadnout dech a proti předchozím dvoum archetypů lehce zaostává
WARRIOR
- Quest Warrior - Even Quest Warrior už vidět nebývá, navíc je to dobrý counter Hadronoxe


_______________
decklisty HGG najdete tu; vysílání běží na twitchi
edit: na low ranku se hodí rankupovat s Quest Warriorem, máte obrovskou šanci vycounterovat Warpathem a Whirlwind efektama veškerej bordel z tokenů, hlavně nezapomeňte na Cornered Sentry a nějakou tu oozu nebo Harrisona Jonese
« Poslední změna: červenec 29, 2018, 11:38:12 am od Divobij »
Strip the flesh! Salt the wounds!

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #66 kdy: Srpen 13, 2018, 05:16:40 pm »
The Boomsday Project - první týden

Boomsday Project nám přinesl mnoho nových karet, které se neustále ještě zkouší. Známé archetypy se doplnily o nové karty, ale vznik nových archetypů je obtížnější a proto jsou tyto zcela nové decky ještě ve fázi testování, protože neustále všichni hrají všechno a tyto zcela nové decky se pak těžce tvoří, poněvadž techovat proti všemu se dá velmi těžce. Pro jistotu dodávám, že se nadále nejedná o nějakou extra stabilní metu a pořád všichni hrají všechno. Některé decky krystalizují rychleji, jiné potřebují ještě doleštit a vyšperkovat. Craftěte s rozmyslem.

Hearthstone Global Games 2018 (HGG 2018) mají prozatím pauzu a tak i vy si musíte počkat. Český tým by měl hrát až 21.8. proti Ukrajině. Držte palce, protože Čechům zbývá už jen jedna výhra v základní skupině a jsou v TOP 16 pavoukovi.


DRUID
- Togwaggle Druid - zkoušení decků si říká o návrat tohoto kombodecku, zvláště v pomalé metě s plně nevyšperkovanými control decky
- Malygos Druid - Flobbidinous Floop, Juicy Psychmelon a Dreampetal Florist tento deck vylepšují a dovolují hru i bez Twig of the World Tree
- Token Druid - token se změnil v jakýsi midrangovitý treant deck, na druhou stranu kvůli treantům se vyřezaly ven některé jiné karty, celkově mi to ale přijde furt super poněvadž 2/2 token vydrží lépe na boardu jak 1/1
- Big Druid - Hadronox Druid nyní doplněn o big miniony (Yseru, Tyrantuse), víceméně se v jiné sestavě nehraje, celkově nic nového a proto prozatím upadá
- Mecha'thun Druid - OTK druid, který závisí na tom, že se prolížete deckem a sejmete svého Mecha'thuna Naturalízou; spíš už je to jen meme, rozhodně ne něco kompetetivního a mnohdy moc snadno přejetý agrem, které prostě na výhru nepotřebuje 15+ kol
HUNTER
- Secret Hunter - solidní volba, navíc je deck velice konzistentní a díky trackingům a Subjectu 9 vytahá všecky secrety ven z decku a udělá si tak kopec chargů pro Eaglehorn Bow
- Deathrattle Hunter - Egg Huntera jsme vylepšili mechama s deathrattlem a ono se zdá, že to funguje lépe jak nějakej bombovej hunter
MAGE
- Aggro Mage - aggro mage doplněn o nové kartičky (zkouší se Shooting Star, Celestial Emissary, Stargazer Luna a Cosmic Anomaly); obrovským problémem tohoto decku je aggro rogue, který vás rozkrájí tak rychle, že nestíháte ani říct fireball
- Control Mage - v současné době špatný, protože ho těžce poráží cokoliv co zakončuje kombem
- Pocket Mage - deck sestaven kolem Luna's Pocket Galaxy, jsou zde různé victory kondice - zlevněním Archmage Antonidase nebo Malygose supeře uburníte raz dva; zatím to nevypadá, že by se tento deck udržel na kompetetivní scéně
PALADIN
- Odd Paladin - s přidanými mechy a magnetickými synergiemi, kdy svým způsobem přes Wargear obchází BoK
PRIEST
- APM Combo Priest - tento deck byl znám dlouho před expanzí, jedná se však o velice těžký deck a kdo kouká na Trolldena, tak viděl jak snadno se to dá podělat a nevrátíte si do ruky Topsy Turvy; výhodou tohohle decku je ale to, že není podmíněn zahráním celého komba s prasetem a Test Subjectem, dá se to vyhrát i tak že si prostě uděláte jen velkého miniona a tím soupeře sejmete
- Mecha'thun Priest - další Mecha'thun OTK deck
- Control Priest - víceméně nic nového v decku nepřibylo a proto se až tak moc v současnosti nehraje
ROGUE
- Odd Rogue - Myra's Unstable Element obvykle na závěrečný proliz a závěrečný tlak, dobrý deck na ladder climb zvlášť v současné době, kdy všichni ještě testují a upravují decky
- Deathrattle Rogue - nová varianta Tempo Roguny, kdy pomocí Necrium Blade a Necrium Vial spouštíte vaše silné deathrattly
- Kingsbane Rogue - Kingsbane Rogue se vrací, sice jsem ho potkal pouze 1x ale očividně je zpět a zkouší se, víceméně nic nového v decku nenaleznete, jsou tu nové buffy zbraně v podobě Toxicologistů a Myra's Unstable Element na proliz
- Miracle Rogue - miracle se zdá, že těžce ostrouhal a ani vylepšení v podobě Augmented Elekka mu mnoho nepomáhá
- Pogo Rogue - deck pojmenovaný podle Pogo-Hoppera a ačkoliv všecko znělo zpočátku zajímavě, tak bohužel se nejedná o nic konzistentního a bohužel se to prostě nebude hrát
SHAMAN
- Tempo Shudderwock Shaman - oproti Combo Shudderwock Shamanovi se tento deck nehraje na kombo ale na kontrolu boardu a tvorbu tempa, deck staví na evolvu (Shaman DK + Unstable Evolution) a generaci tokenů na boardu
- Combo Shudderwock Shaman - nic nového, klasické kombíčko jaké znáte z minulé expanze
- Even Shaman - Midrange Elemental Even šamstr je nově doplněn o Arcane Dynamo, kterou velmi často dokáže vygenerovat Bloodlust
WARLOCK
- Even Warlock - nový Even Warlock si to hezky krájí, výhodou je možnost mít Demonic Project, protože si jeho zahrátím vycounterujete kombodecky (ničení Shudderwocků, Malygosů, Mecha'thunů a ostatních karet v OTK kombodecích)
- Zoo Warlock - Zoo vystřelila velmi rychle nahoru na tier 1 a podle mě se tam udrží; s novými kartami jako je The Soularium a Soul Infusion prostě zvládnete snáze držet board a díky tomu vyhrát
- Control Warlock - od nerfu klasický Cubelock zaostává a víceméně zůstává vidět jen kontrolní varianta často i s Rin, doplněná ničením karet přes Skulking Geista, Gnomferatua a Demonic Projecty
- Mecha’thun Warlock - poslední Mecha'thun OTK deck - podle mě ze všech Mecha'thunů asi nejkonzistnější; pořád ale nic kompetetivního
WARRIOR
- Recruit Warrior - recruit mechanika dovolí tlačit poměrně dost do kombodecků a přejet je
- Odd Fatigue Warrior - tenhe deck ještě potřebuje vypilovat, jinak zapadne prachem, nový Dr. Boom hero je win kondice místo questu
- Quest Warrior - Quest Warrior už vidět nebývá, je to starý deck, nic nového


_______________
Whizbang the Wonderful - pokud jste free-2-play a nemáte žádné legendárky a tohle vám padne tak dejme tomu je to užitečné - deck se skládá pouze z Whizbanga a dovoluje hráčovi zahrát si nové decky podle deck recipes; kompetetivně se to hrát nebude; nekompetetivně overall je to podle mě sračka, kterou nechcete craftit už jen kvůli tomu, že utopíte dust do legendy, co vám i z normal hry udělá tavern brawl RNG shit; za mě říkám craftěte něco jiného a deck recipes respektive nové decky testujte s někým, kdo vám je půjčí...
« Poslední změna: Srpen 13, 2018, 05:53:06 pm od Divobij »
Strip the flesh! Salt the wounds!

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #67 kdy: Září 06, 2018, 02:17:47 pm »
The Boomsday Project - září

Po měsíci už meta Boomsday Projectu není tak nestabilní. Rogue lehce upadá, s tím že kompetetivně a na vysokých rancích se více objevuje Quest Rogue. Druid je vidět stále vysoko, mezi loupáky je v popředí Token Druid, celkově však asi nejlepší je Malygos Druid. I warlock nám celkově upadá. Tyto poklesy se jeví dané vzestupem obliby Cube Huntera (Deathrattle Huntera). I warrior si konečně nachází své místo na výsluní - zejména Odd Warrior. Priest, Mage, Shaman a Paladin jsou na spodku oblíbených class.

Česká i Slovenská republika bohužel skončily v Hearthstone Global Games 2018. HGG 2018 končí ve skupinách v pátek, pak by měla být chvíli pauza a pak budou pokračovat v TOP 16 pavoukovi. Kdy ten bude začínat se zatím neví.


DRUID
- Malygos Druid - nadále asi nejlepší druidí deck, vzestup quest roguny a odd warriora ale způsobuje pokles obliby Malygos Druida
- Token Druid - obliba tokenů stoupá, hlavně protože odd warrior nemá Warpath a tudíž se s tokeny velice špatně vypořádává
- Togwaggle Druid - srovnatelná síla s Malydruidem, možná o něco slabší
- Taunt Druid, Big Druid, Spiteful Druid se sice občas hrají ale jejich obliba upadá
HUNTER
- Cube Hunter - Deathrattle Hunter nebo také Egg Hunter
- Secret Hunter - nadále dobrá volba hlavně kvůli nepředvídatelnosti secretů, kterých má hunter t.č. na standardu 7, nejčastěji se jich hraje 6 a jedině Wandering Monster je dvakrát jinak je všecko ostatní jednou
- Spell Hunter - už jsem ho dlouho nepotkal, očividně je zatlačen do pozadí předchozími archetypy
MAGE
- Aluneth Mage - Aggro či Tempo Mage - v poslední době mě začíná štvát mnoho názvů jednoho archetypu a není to jen u mága; každopádně vzhledem k vzestupu Odd Wariora je tento deck těžce na ústupu
- Big-Spell Mage - vzhledem k úpadku Aluneth mága je Big-Spell Mage na vzestupu
PALADIN
- Odd Paladin - s přidanými mechy ale bez Kangor's Endless Army, který se jeví jako overkill; lehce upadá protože jsou lepší aggra (třeba token druid)
- Even Paladin - Corpsetaker build s Crystalsmithem Kangorem a Glass Knightem a celkově snad všema dobrejma paladinskejma legendárkama
PRIEST
- Control Priest - v současnosti nejčastější archetyp, celkově však priest je na chvostu a mnoho se nehraje
- APM Combo Priest - Topsy Turvy kombo už tolik nekrmí Trolldena ale pořád je to těžké na zahrátí a velice těžko se udrží na boardu
- Combo Priest - občas s tím má někdo úspěch
ROGUE
- Quest Rogue - i po tolika nerfech je quest stále funkční a hratelný, může za to Gigling Inventor, který vám spawnuje tři 4/4 tokeny přičemž dva z nich mají Divine shield
- Odd Rogue - tenhle deck překrásně counteruje quest rogunu
- Kingsbane Rogue - Kingsbane Rogue je ve srovnání s questem nesrovnatelně slabší, na low ranku ale nadále hraný a potkáte ho spíš jak quest rogunu
- Deathrattle Rogue - někdy též Cube Rogue je ve srovnání s deathrattle hunterem slabší, hlavně kvůli tomu, že nemá Zombeasty
- Miracle Rogue - miracle mě prostě nezaujal a je asi nejslabším archetypem
SHAMAN
- Tempo Shudderwock Shaman - oproti Combo Shudderwock Shamanovi se tento deck nehraje na kombo ale na kontrolu boardu a tvorbu tempa, deck staví na evolvu (Shaman DK + Unstable Evolution) a generaci tokenů na boardu
- Shudderwock Shaman - nic nového, klasické kombíčko jaké znáte z minulé expanze, na HGG2018 nejhranější archetyp co byl vidět
- Midrange Shaman - docela těžké na zahrání, třeba vědět kdy evolvovat, taky třeba schovávat si elementály na spuštění Kalimose
- Even Shaman - Midrange Elemental Even šamstr nic víc nic míň
WARLOCK
- Zoo Warlock - Zoo je nejhranějším archetypem warlocka
- Even Warlock - Even Warlock upadá, protože má problém s oběma hlavními archetypy roguny, cube hunterem a odd warem
- Control Warlock a Cube Warlock upadají a jsou jen vzácně vidět
WARRIOR
- Odd Warrior - Zoolock, Odd Rogue, Tempo Mage, Malydruid a Even Warlock všecko tohle by měl war ustát
- Taunt Warrior - není tak častý, už jsem ho dlouho nepotkal
« Poslední změna: Září 07, 2018, 05:49:36 pm od Divobij »
Strip the flesh! Salt the wounds!

margar757

  • Sr. Member

  • Offline
  • ****

  • 287
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #68 kdy: Září 06, 2018, 05:53:57 pm »
uz jsem si rikal kdy tu bude report :)

mno pro me bohuzel booms znamenal ze jsem si musel postavit deck jine classy nez jsem doposud hraval ptze mage, pala i priest jsou ted slabi (myslim control verze)
celkem me zaujal cube hunter ktery mi daval hrozny kour tak jsem si ten deck postavil...chybi mi teda jedna legenda...celkem zasadni - houndmaster show ale jelikoz jsem ten deck stavel z dissnutych karet tak uz na nej nezbylo a prozatim jsem ho nahradil druhym savannah highmane...deck je celkem zabavny ale porad se s tim szivam bo jsem huntera nikdy nehral...mam ztm wr nejakych 58% a odehrano cca 30her, vetsinou si to prohraju sam tim ze spatne odhadnku enemakuv OTK
porad doufam ze kdyz aktualne oslabuji classy ktere byly OP (warlock, rog) ze se mi vrati control pala/mage ztm je to teda v nedohlednu
trosku me u booms zklamalo ze se moc mechu neuchytilo...cekal jsem ze se objevi nejake ciste mecha decky ale nestalo se...v podstate jedina ultimatni karta ktera prisla je giggling inventor

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #69 kdy: Září 07, 2018, 05:42:50 pm »
Kód: [Vybrat]
### Cube Hunter
# Class: Hunter
# Format: Standard
# Year of the Raven
#
# 2x (1) Candleshot
# 2x (1) Hunter's Mark
# 2x (1) Play Dead
# 2x (1) Tracking
# 1x (2) Prince Keleseth
# 2x (3) Devilsaur Egg
# 2x (3) Spider Bomb
# 2x (3) Terrorscale Stalker
# 2x (4) Flanking Strike
# 1x (4) Houndmaster Shaw
# 2x (5) Carnivorous Cube
# 2x (5) Giggling Inventor
# 2x (5) Witchwood Grizzly
# 1x (6) Deathstalker Rexxar
# 2x (6) Mossy Horror
# 1x (6) Savannah Highmane
# 1x (8) Kathrena Winterwisp
# 1x (9) King Krush
#
AAECAR8G+AjtCYbTApziArbqAoDzAgyNAZcIq8IC2MICnM0C3dICi+EC4eMCy+wC8vECufgC4vgCAA==
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone


edit: decklist Cube Huntera v code

ad gigling a decky: podle mě toho giglinga nerfnou, ta karta je vlastně to co drží quest rogunu a víceméně je to autoinclude do 80% decků
jestli chceš hrát pomalejšího palu zkusil bych toho even palu, hrál to proti mě maník a bylo to zajímavé a rozhodně to není špatný, u czechclouda jsem viděl ještě jednu pomalejší spíš midrangovitou variantu, koukni k němu na youtube bude to mít ve videjích
jestli chceš mechadecky postav si toho Odd Wara
« Poslední změna: Září 07, 2018, 05:55:46 pm od Divobij »
Strip the flesh! Salt the wounds!

margar757

  • Sr. Member

  • Offline
  • ****

  • 287
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #70 kdy: Září 07, 2018, 09:28:31 pm »
jj takhle mam toho huntera postaveneho akorat misto toho shawa mam druheho highmana...porad se tam nejak nemuzu szit s kartou tracking...na zacatku se ji bojim vytahovat ptze mam vzdycky takove stesti ze mi losne 2 dulezite karty...tento deck ma mega problem proti token druidovi...vcera v 5kole bylo hotovo...nejsou tu zadne board cleary ani taunty

tady ty sude / liche decky u paly mi nesedi a proto jsem ho taky prestal hrat...bo tomu vzdycky neco chybi...nejlepsi byl midrange pred prichodem odd / even
warr je dalsi classa kterou jsem nikdy nehral a musel bych ji stavit od zakladu a na to dust v dohledne dobe mit nebudu...

porad jeste zkousim toho big spell maga ale zadna slava

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #71 kdy: Září 11, 2018, 07:06:29 pm »
ono to je furt o tom co potkáváš, neexistuje něco jako top deck prostě třeba vědět co koho counteruje a proto třeba roguny točej odd rogue a quest třeba já jsem hrál proti bráchovo even lockovi (což by ten cube hunter měl counterovat a tudíž by měl být favoured v tom matchupu) a bohužel jsem byl opakovaně rozbitej při blbým mulliganu a holt když nejsem do 4. kola na boardu nebo když ti vycoinuje Skulking Geista

podobně to bylo i s tím Alunethem - potřeboval jsem quest na secrety a tak jsem ho vzal a vesele 2x po sobě jsem potkal spellhuntera, což je smolík protože fire runa je na prd a celkově je ten spell hunter na tom líp proti aggru a povedlo se mi vyhrát protože očividně to byli loupáci, kteří neuměli obejít ty fireruny (miniony dělá rexxar DK)

všecko je to o zvyku - deck s kterým umíš je pro tebe lepší i v unfavoured matchupu protože víš jak na to hrát, a někdy prostě pokud to soupeřům kurevsky dobře chodí tak s tím nic neuděláš - tohle není výmluva, tohle je realistický uvažování, pokud koukáš kriticky na svou hru tak prostě někdy nejde s tím co ti dojde udělat žádné zázraky, když soupeřovi to jde jak po másle
Strip the flesh! Salt the wounds!

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #72 kdy: říjen 16, 2018, 06:50:45 pm »
Giggling Inventor – Mana Cost upped from 5 to 7.
Mana Wyrm – Mana Cost upped from 1 to 2.
Aviana – Mana Cost upped from 9 to 10.

VŠECKO TO PROSTĚ ROZEMELTE NA DUST!

Giggling Inventor - Pamatujete ty prohlášení o tom jak je tahle karta ok? Je to autoinclude karta a jedna z nejpopulárnějších z expanze. Nerf manacostu tohoto ražení tuto kartu zabíjí a upřímně nevěřím že ji po nerfu hráči budou hrát. Proč ale ten skok o dva? Aby ho druidi nebyli schopní kombit se Strongshell Scavengerem (4 many, buffuje taunty o +2/+2). DK Valeera to bude mít taky nemožné si ho vykopčit. Byl to autoconcede poté co jste v late game dali podruhé Giglinga. 6 many by taky smrdělo přidáním do Even balíků a mohlo by to zlobit víc než bychom chtěli.

Mana Wyrm - Nějakej zásah jsme dříve nebo později čekali. Byla to karta, kterou dříve nebo později měli nerfnout nebo šoupnout do Hall of Fame. Byl to prostě autoinclude do tempo mága. Podle mě tahle karta není úplně mrtvá a je stále možný, že ji uvidíme. Jen tu nebudou častěji takové ty hry, kdy prohrajete na snowball Mana Wyrmů, protože je prostě nestihnete zavčas odstranit.

Aviana - Tohle je vlastně zabiják komb. Juicy Psychmelon vám už nevytáhne celé kombo. Budete náchylnější na Dirty ratu apod. Navíc bude potřeba ještě nějaké slevňovadlo či Innervačka. Každopádně standard tohle neovlivní.

Dopad nerfů na metu
Mossy Horror a Blood Knight se nebudou tak často objevovat v balících. Díky tomu vzroste síla druidů, protože nebude tolik counterů na Spreading plague. Tempo mage se propadne v rámci tier listů. Jak hluboko? Těžko říct. Quest roguně odpadne late game drtič. V tu chvíli bude mít horší matchupy proti aggru a právě v late game si to prohraje na to, že nedoplní dostatečně rychle board.
Strip the flesh! Salt the wounds!

margar757

  • Sr. Member

  • Offline
  • ****

  • 287
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #73 kdy: říjen 20, 2018, 10:03:17 am »
mno jo o tom inventorovi jsem to psal hned ze ho 100% nerfnou, mne spis zarazi ta mana wyrma...ta karta je tu od zacatku a nikdy mi neprislo ze by byla nejak extra OP tech situaci kdyz mu padnou na zacatku low cost spelly spolu s coinou a ty nemas odpoved moc neni, nehlede na to ze mage je ted spatny a jeste vic ho tim zabiji...

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 725
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #74 kdy: Listopad 01, 2018, 05:35:36 pm »
Z jednomanovejch minionů jsou nadále např. 3/2 imp u locka nebo 1/3 voidwalker nebo 1/3 klerička u priesta jsou fakt silné, včetně wyrma před nerfem, tyhle karty jsou schopný provést nechutnej snowball efekt, navíc nejsou už v decku co vyžaduje nějakej velkej skill - v současnosti dělá podobnej efekt snowballu i takový Kelseth v zoo - jak ho zahraješ tak vyhráváš i když to tam hážeš jak opice - přijde mi že Blizzardi chcou zpomalovat hru a odstranit tyhle hnusný early game snowbally

ad mage víceméně aggro mága nezahraješ leda bys hrál murloc aggro mage (hraje 3 spelly - frostbolt, fireball a tu lízací epicu)

ad gigling - ta karta se kupodivu ještě i za 7 many hraje - war ji hraje, big spell mage taky

krátce o metě:
- priest je šit a je to nehraná classa
- opět se techujou mossy horrory
- odd pala je opět na koni
- zajímavej je i sudej paladin
- even shaman začíná být zajímavej
- quest roguna skončila a myslím si že je nepoužitelná
- druidi lehounce upadli ale furt se držej
- vyskočil hunter - jak secret (s tím object 9 dinosaurem) tak spellhunter
- podobně vyskočil i lock - zoo i even
- návrat k oblíbenosti saronite chain gangu jakožto dobrýho aggro stoppera, podobně častější je i stonehill želva a tar creeper


Jo a ZÍTRA bude na Blizzconu REVEAL NOVÉ EXPANZE!
Podle doposud leaknutých informací by to měl být nějakej trollskej expansion, zda to tak opravdu bude uvidíme zítra.
« Poslední změna: Listopad 01, 2018, 05:44:19 pm od Divobij »
Strip the flesh! Salt the wounds!