* Recent Posts

Re:Metareport STANDARD od Divobij
[Srpen 13, 2018, 05:16:40 pm]


Re:Metareport STANDARD od Divobij
[červenec 26, 2018, 07:18:58 pm]


Re:Squad - Info od DDDave
[červenec 20, 2018, 09:38:48 pm]


Re:Squad - Info od fid0rka
[červenec 20, 2018, 05:36:00 pm]


Squad - Info od DDDave
[červenec 20, 2018, 04:51:39 pm]


Re:Přihláška do BIA - divize dle doporučení od _Bajlo_
[červenec 11, 2018, 09:29:24 am]


Re:Přihláška do BIA - divize dle doporučení od _Jacobson_
[červenec 10, 2018, 09:56:12 pm]


Re:Přihláška do BIA - divize dle doporučení od _Bajlo_
[červenec 10, 2018, 07:44:16 am]


Re:Přihláška do BIA - divize dle doporučení od _Bajlo_
[červenec 09, 2018, 11:16:56 pm]


Re:Přihláška do BIA - divize dle doporučení od _Jacobson_
[červenec 09, 2018, 11:08:05 pm]

Autor Téma: Metareport STANDARD  (Přečteno 29471 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 670
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #60 kdy: Květen 17, 2018, 04:46:51 pm »
asi ti zkazím teorii ale tohle se tak měsíc zpátky hrálo, byl to jakejsi mix controlu a klasickýho cubelocka, pravdou ale je že se ten rinn hraje momentálně dle metareportů tak že vlastně buď máš control a nebo cube a nemixuješ to protože ten hybrid není tolik účinej, navíc když hraješ šamana tak čeká midrange nebo shuderwock otk takže proč hrát pomaý kontrol když ty nepotřebuješ celej deck na jeho poražení, čili tehdy není důležitej efekt toho azariho ale jen to jeho tělo, které vytáhneš zadara

fid0rka

  • Full Member

  • Offline
  • ***

  • 111
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #61 kdy: Květen 17, 2018, 06:33:18 pm »
Jestli to pokazil nebo bylo vytáhnutí Azariho přes zbraň záměrné a plánované mi je ve výsledku jedno. Důležité pro mě v tu chvíli byla porážka jeho balíku, který jako ostatní, co tvoří metu, vytvořilo 0,5% procenta hráčů a zbylých 99,5% to jen okopírují a hrajou do zblbnutí, mým for-fun balíkem, s kterým nemám pražádné ambice stoupat na žebříku.
Kdybych hrál ty všeobecně uznávané balíky, ty, co jsou zrovna in, můžu s protihráčem jít rovnou hrát kámen-nůžky-papír. To je taky jen o štěstí, co zrovna vytáhne/vytáhnu, všechny možnosti (=právě hrané balíky) jsou známé a zábavnost je na stejné úrovni.

margar757

  • Sr. Member

  • Offline
  • ****

  • 259
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #62 kdy: Květen 18, 2018, 09:17:30 pm »
mno dalo se to ocekavat...summoner potom co odrotovaly karty jako cthun ci yogg docela OP ptze jine nez 10mana dropy se snim netahaji a nejhorsi co muze liznout je 8/8
u locka se to dalo taky predpokladat...je to ted asi nejsilnejsi classa, mimo control maga u ktereho jsem si musel setrit polymorth na voidy pripadne cube, mi delal problem pokazde...
call to arms je nejvetsi rana pro even paladina...dost ho to oslabi...

s priestem jsem to uplne vzdal...ta dragon/lady in white verze nema moc board clearu ani silence, vetsinou plny hand karet a stejne nema co zahrat...v aktualni mete nepouzitelne...uvidim co prijde dal...
zacal jsem hrat even paladina ve verzi s Valanyrem ten je celkem dobry ale tezko rict co s tim udela nerf call to arms
a minuly tyden jsem si postavil toki control maga...prvni den 11-1 dostaval jsem hodne warlocky kteri mi nedelali skoro zadny problem druhy den 0-9 hodne hunteru, rogun a druidu...dam tomu jeste sanci ale neco tomu chybi...musel jsem si ho upravit k obrazu svemu a misto miniona ktery mi lizne nejlevnesiho miniona z meho decku (nechce se mi hledat nazev) jsem radsi dal tar creepera ptze v aktualni mete prevladaji agrro decky a bez tech tauntu se to neda bo jsem v 5.kole na 15ti hp

DDDave

  • Administrator
  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 2038
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #63 kdy: Květen 30, 2018, 01:41:48 pm »
Založen team na https://esga.gg/teams/detail/1702/BiA ta stránka je ohledně turnajů asi nejlepší co jsem viděl !!!

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 670
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #64 kdy: červen 03, 2018, 04:13:53 pm »
Meta 10 dní po startu Witchwoodu

Post-nerf meta po cca dvou týdnech se usazuje a už začínáme vidět, které decky frčí. V posledních týdnech byl hodně v kurzu Bakupaladin. Navíc se k Bakupalovi připojil velice silný token druid, a proto sedošlo vzestupu antiaggrodecků. Celkově druid je nejsilnější a nejčastěji hraný ze všech class, nejvíce se hraje Hadronox-Taunt Druid a pak Token Druid. Následován je rogunou a to jak Odd tak Miracle, kde podle rychlosti mety na vašem ranku vede buď rychlá Baku-Odd Rogue nebo při pomalejší metě Miracle. Warlock ač od nerfů dostal na prdel tak je třetí nejhranější classou, navíc si udržel oba archetypy známé z doby minulé a navíc byl doplněn třetím - Even Warlockem. Díky zpomalení mety se opět objevují šamani, kteří znovuobjevují Hagátu. Hunter se vrací dříve populárnímu archetypu Spellhuntera, který dokáže i bez Barnese s Y'Shaarjem slušně potrápit. Na vyšším ranku přibývá Taunt Warriorů, hlavně jako odpověď na Tokendruidy a také jako tech proti greedy Hadronoxům, protože jim dokáže zatopit raptorama.

DRUID
- Token Druid - kombinace malých minionů, tvorby tokenů a silných buffů - výsledkem je nejsilnější aggrodeck současné mety
- Taunt Druid - Hadronox Druid je vcelku silný, jedinou nevýhodou jsou soupeřovy karty, které druidovi přidají další beastu a zkomplikují mu RNG na Witching Hour, bohužel co se týče tier listů je tento deck převálcován Token druidem
- Malygos Druid - Malygos druid je zpátky, tentokrát obvykle bez questu Jungle Giants, místo toho má silnou zbraň Twig of the World Tree a Faceless Manipulatory, pokud máte všecky potřebnosti nebojte se vyzkoušet, minimálně soupeř bude čekat aggro ;)
HUNTER
- Spell Hunter - v současnosti asi nejhranější hunter, na low rancích určitě ještě potkáte Bakuhuntera ale výš to budou spíš spellhunteři, kteří umí nagenerovat masivní board plný 3/3 vlků a animal companionů
MAGE
- Tempo Mage - tempo tentokrát převálcovalo control a jede si hezky s Alunethem dobré vlně, navíc je to levnější záležitost
PALADIN
- Odd Paladin - vyletěl nahoru jako raketa a pak se zase lehce propadl, hlavně díky vzestupu tempomágů a další decků co udrží 1/1 tokeny vcelku na uzdě
PRIEST
- Control Priest - protože upadli paladini tak víceméně upadli i pristi na metě, navíc je to drahá sranda
ROGUE
- Miracle Rogue - miracle se stal novým top deckem u roguny, kterého víceméně čekejte i na low ranku
- Odd Rogue - Bakurogue se propadl protože tokendruid ho prostě přejede
SHAMAN
- Combo Shudderwock Shaman - nový Shudderwock shaman hraje Hagathu a je velmi silný
- Even Shaman - midrange shaman s Hagathou a elementálama
WARLOCK
- Cubelock - ač zasažen bany hraje se nadále, obvykle počítejte i s Lordem Godfreyem, cubelock hraje Doomguardy
- Control Warlock - kontrolní cubelock bez Doomguardů
- Even Warlock - tenhle deck vznikl jako jakási odpověď na nerfy
WARRIOR
- Recruit Warrior - Gather Your Party a Woecleaver pomáhají vysummonit velké miniony, kterými drtí soupeře
- Control Warrior - Odd a nebo normal - na Y games byl vidět víc normální


_______________
edit: tento víkend probíhají Y-Games decklisty jsem, ale nikde nenašel
edit 2: doplněno o úvodní kecy
« Poslední změna: červen 05, 2018, 03:46:24 pm od Divobij »

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 670
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #65 kdy: červenec 26, 2018, 07:18:58 pm »
Witchwood - meta 2 týdny před novou expanzí The Boomsday Project

Už druhý týden probíhá Hearthstone Global Games 2018 (HGG 2018). Český tým hrající v sestavě Jarla, Pokrovac, Faeli a Findan si už stihl střihnout 2 výhry. Čechům zbývá ještě v základní skupině vyhrát dva ze čtyř nadcházejících zápasů a postupují do pavouka TOP 16. Takže fanděte, ať si zopáknem finále na Blizzconu jako minulý rok.

Meta je celkově hodně super. Je tu veliké množství decků, které jsou velice odlišné. Jakmile nějaký deck více vede, tak se začne hrát více counter a je to neustálé přesouvání síly stylem kámen-nůžky-papír. V posledních týdnech jsou v popředí více kontrolní decky, které drží aggrometu ze začátku expanze na uzdě. Každopádně i teď se zkoušejí nové decklisty - vajíčkové (egg) decky, healing zoo apod. Díky tomu všemu je meta neustále čerstvá a není opanována jedním OP deckem, který drtí vše, hlavně také protože žádný takový deck není.


DRUID
- Malygos Druid - na HGG oblíbený, poněvadž dokáže vyhrát nejen díky Malygosovi - základní kombo je vynést Malygose a pak si zrušit zbraň Twig of the World Tree a zpražit soupeře spelly za nově získanou manu - hodně decků proti tomu techuje weapon destruction; toto je mimochodem složitější deck, takže počítejte s tím, že bez zkušeností se hůř kormidlí
- Token Druid - nadále to je velmi silný aggrodeck, ale nyní více vidívám pomalejšího Malygose nebo taunty
- Taunt Druid - Hadronox Druid bývá někdy doplněn o big miniony (Yseru, Tyrantuse), zaprvé je to greedy sranda, soupeř to nečeká, takže to překvapí, ale obvykle to bývá klasika s taunty
HUNTER
- Egg Hunter - nejhranější hunter, jedná se vlastně o variantu Recruit Huntera, která staví na méně manových minionech - konkrétně devilsauřích vajíčcích z kterých se rodí mocné 5/5 (Devilsaur Egg)
MAGE
- Control Mage - Big Spell Mage je o něco více hranější jak tempo
- Tempo Mage - aggro mage lehce upadá hlavně díky vzestupu egg huntera a zoolocka, tyto decky ho až moc hezky krájí
- jednu chvíli se tu ještě vykytoval Murloc Mage, ale tento deck upadl a spíš se jednalo o módní srandu, kterou někde někdo zkopčil
PALADIN
- Odd Paladin - asi jediný deck, který paladin hraje; hrává se častěji varianta s Void Ripperama, která vylepšuje board proti Spreading Plagueu nebo Doomsayerovi
PRIEST
- Control Priest - celkově jeden z máločasto hraných decků, nejen kvůli tomu jak těžký je na zahrání, mnohdy si hru prohrajete už mulliganu
- Combo Priest je zanesený prachem a nehraje se
ROGUE
- Odd Rogue - asi nejlepší aggro spolu s token druidem
- Miracle Rogue - miracle jsem v poslední době hodně zkoušel na low ranku a můžu říct, že jsem si to moc neužíval a byl rád, že jsem ten rogue win quest nakonec udělal na Oddovi
SHAMAN
- Combo Shudderwock Shaman - Shudderwock shaman má jednu malou smůlu pokud se nedolíže komba je tento deck velice slabý co se týče stavění threatu na boardu, čili zpočátku máte dostatek času na to ho někam zatlačit a pokud to stihnete dřív než nalíže kombo tak máte šanci ho přejet, v této pomalé metě je ale deck v popředí a je to asi nejvíce greedy deck ze všech
- Even Shaman - už dlouho jsem ho nepotkal, všichni Shudderwockují
WARLOCK
- Even Warlock - protože meta se neustále přelévá tak Evenlock drží pěknou pozici, poněvadž má velkou sílu udržet board a postupně tam stavět tak silné threaty, že se s nimi soupeř nedokáže vyrovnat a vy ho převálcujete
- Zoo Warlock - Heal Zoo trhá rankedy a je to příjemné překvapení a oživení archetypu, který se od dob vzniku cubelocka držel těžce v postraní
- Cubelock - je neustále silný ale v poslední době prostě nějak nemůže popadnout dech a proti předchozím dvoum archetypů lehce zaostává
WARRIOR
- Quest Warrior - Even Quest Warrior už vidět nebývá, navíc je to dobrý counter Hadronoxe


_______________
decklisty HGG najdete tu; vysílání běží na twitchi
edit: na low ranku se hodí rankupovat s Quest Warriorem, máte obrovskou šanci vycounterovat Warpathem a Whirlwind efektama veškerej bordel z tokenů, hlavně nezapomeňte na Cornered Sentry a nějakou tu oozu nebo Harrisona Jonese
« Poslední změna: červenec 29, 2018, 11:38:12 am od Divobij »

Divobij

  • Hero Member

  • Offline
  • *****

  • 670
Re:Metareport STANDARD
« Odpověď #66 kdy: Srpen 13, 2018, 05:16:40 pm »
The Boomsday Project - první týden

Boomsday Project nám přinesl mnoho nových karet, které se neustále ještě zkouší. Známé archetypy se doplnily o nové karty, ale vznik nových archetypů je obtížnější a proto jsou tyto zcela nové decky ještě ve fázi testování, protože neustále všichni hrají všechno a tyto zcela nové decky se pak těžce tvoří, poněvadž techovat proti všemu se dá velmi těžce. Pro jistotu dodávám, že se nadále nejedná o nějakou extra stabilní metu a pořád všichni hrají všechno. Některé decky krystalizují rychleji, jiné potřebují ještě doleštit a vyšperkovat. Craftěte s rozmyslem.

Hearthstone Global Games 2018 (HGG 2018) mají prozatím pauzu a tak i vy si musíte počkat. Český tým by měl hrát až 21.8. proti Ukrajině. Držte palce, protože Čechům zbývá už jen jedna výhra v základní skupině a jsou v TOP 16 pavoukovi.


DRUID
- Togwaggle Druid - zkoušení decků si říká o návrat tohoto kombodecku, zvláště v pomalé metě s plně nevyšperkovanými control decky
- Malygos Druid - Flobbidinous Floop, Juicy Psychmelon a Dreampetal Florist tento deck vylepšují a dovolují hru i bez Twig of the World Tree
- Token Druid - token se změnil v jakýsi midrangovitý treant deck, na druhou stranu kvůli treantům se vyřezaly ven některé jiné karty, celkově mi to ale přijde furt super poněvadž 2/2 token vydrží lépe na boardu jak 1/1
- Big Druid - Hadronox Druid nyní doplněn o big miniony (Yseru, Tyrantuse), víceméně se v jiné sestavě nehraje, celkově nic nového a proto prozatím upadá
- Mecha'thun Druid - OTK druid, který závisí na tom, že se prolížete deckem a sejmete svého Mecha'thuna Naturalízou; spíš už je to jen meme, rozhodně ne něco kompetetivního a mnohdy moc snadno přejetý agrem, které prostě na výhru nepotřebuje 15+ kol
HUNTER
- Secret Hunter - solidní volba, navíc je deck velice konzistentní a díky trackingům a Subjectu 9 vytahá všecky secrety ven z decku a udělá si tak kopec chargů pro Eaglehorn Bow
- Deathrattle Hunter - Egg Huntera jsme vylepšili mechama s deathrattlem a ono se zdá, že to funguje lépe jak nějakej bombovej hunter
MAGE
- Aggro Mage - aggro mage doplněn o nové kartičky (zkouší se Shooting Star, Celestial Emissary, Stargazer Luna a Cosmic Anomaly); obrovským problémem tohoto decku je aggro rogue, který vás rozkrájí tak rychle, že nestíháte ani říct fireball
- Control Mage - v současné době špatný, protože ho těžce poráží cokoliv co zakončuje kombem
- Pocket Mage - deck sestaven kolem Luna's Pocket Galaxy, jsou zde různé victory kondice - zlevněním Archmage Antonidase nebo Malygose supeře uburníte raz dva; zatím to nevypadá, že by se tento deck udržel na kompetetivní scéně
PALADIN
- Odd Paladin - s přidanými mechy a magnetickými synergiemi, kdy svým způsobem přes Wargear obchází BoK
PRIEST
- APM Combo Priest - tento deck byl znám dlouho před expanzí, jedná se však o velice těžký deck a kdo kouká na Trolldena, tak viděl jak snadno se to dá podělat a nevrátíte si do ruky Topsy Turvy; výhodou tohohle decku je ale to, že není podmíněn zahráním celého komba s prasetem a Test Subjectem, dá se to vyhrát i tak že si prostě uděláte jen velkého miniona a tím soupeře sejmete
- Mecha'thun Priest - další Mecha'thun OTK deck
- Control Priest - víceméně nic nového v decku nepřibylo a proto se až tak moc v současnosti nehraje
ROGUE
- Odd Rogue - Myra's Unstable Element obvykle na závěrečný proliz a závěrečný tlak, dobrý deck na ladder climb zvlášť v současné době, kdy všichni ještě testují a upravují decky
- Deathrattle Rogue - nová varianta Tempo Roguny, kdy pomocí Necrium Blade a Necrium Vial spouštíte vaše silné deathrattly
- Kingsbane Rogue - Kingsbane Rogue se vrací, sice jsem ho potkal pouze 1x ale očividně je zpět a zkouší se, víceméně nic nového v decku nenaleznete, jsou tu nové buffy zbraně v podobě Toxicologistů a Myra's Unstable Element na proliz
- Miracle Rogue - miracle se zdá, že těžce ostrouhal a ani vylepšení v podobě Augmented Elekka mu mnoho nepomáhá
- Pogo Rogue - deck pojmenovaný podle Pogo-Hoppera a ačkoliv všecko znělo zpočátku zajímavě, tak bohužel se nejedná o nic konzistentního a bohužel se to prostě nebude hrát
SHAMAN
- Tempo Shudderwock Shaman - oproti Combo Shudderwock Shamanovi se tento deck nehraje na kombo ale na kontrolu boardu a tvorbu tempa, deck staví na evolvu (Shaman DK + Unstable Evolution) a generaci tokenů na boardu
- Combo Shudderwock Shaman - nic nového, klasické kombíčko jaké znáte z minulé expanze
- Even Shaman - Midrange Elemental Even šamstr je nově doplněn o Arcane Dynamo, kterou velmi často dokáže vygenerovat Bloodlust
WARLOCK
- Even Warlock - nový Even Warlock si to hezky krájí, výhodou je možnost mít Demonic Project, protože si jeho zahrátím vycounterujete kombodecky (ničení Shudderwocků, Malygosů, Mecha'thunů a ostatních karet v OTK kombodecích)
- Zoo Warlock - Zoo vystřelila velmi rychle nahoru na tier 1 a podle mě se tam udrží; s novými kartami jako je The Soularium a Soul Infusion prostě zvládnete snáze držet board a díky tomu vyhrát
- Control Warlock - od nerfu klasický Cubelock zaostává a víceméně zůstává vidět jen kontrolní varianta často i s Rin, doplněná ničením karet přes Skulking Geista, Gnomferatua a Demonic Projecty
- Mecha’thun Warlock - poslední Mecha'thun OTK deck - podle mě ze všech Mecha'thunů asi nejkonzistnější; pořád ale nic kompetetivního
WARRIOR
- Recruit Warrior - recruit mechanika dovolí tlačit poměrně dost do kombodecků a přejet je
- Odd Fatigue Warrior - tenhe deck ještě potřebuje vypilovat, jinak zapadne prachem, nový Dr. Boom hero je win kondice místo questu
- Quest Warrior - Quest Warrior už vidět nebývá, je to starý deck, nic nového


_______________
Whizbang the Wonderful - pokud jste free-2-play a nemáte žádné legendárky a tohle vám padne tak dejme tomu je to užitečné - deck se skládá pouze z Whizbanga a dovoluje hráčovi zahrát si nové decky podle deck recipes; kompetetivně se to hrát nebude; nekompetetivně overall je to podle mě sračka, kterou nechcete craftit už jen kvůli tomu, že utopíte dust do legendy, co vám i z normal hry udělá tavern brawl RNG shit; za mě říkám craftěte něco jiného a deck recipes respektive nové decky testujte s někým, kdo vám je půjčí...
« Poslední změna: Srpen 13, 2018, 05:53:06 pm od Divobij »