* Recent Posts

Re:Metareport STANDARD od Divobij
[Duben 13, 2019, 07:51:05 pm]


Re:The Division 2 od strejdaondra
[Duben 08, 2019, 02:31:19 pm]


Jak dostat všecky 3 nové cardbacky za login na PC/Adroidu/iOS od Divobij
[Duben 06, 2019, 10:11:54 pm]


Re:The Division 2 od Divobij
[Duben 03, 2019, 07:40:49 pm]


Re:Metareport STANDARD od Divobij
[Duben 03, 2019, 06:51:00 pm]


Re:Metareport STANDARD od margar757
[Březen 28, 2019, 09:53:46 am]


Re:The Division 2 od CerVus
[Březen 27, 2019, 08:38:24 pm]


Re:Metareport STANDARD od Divobij
[Březen 26, 2019, 04:37:50 pm]


Re:Hearthstone: Global Games od Geypneox
[Březen 21, 2019, 09:49:16 am]


Re:Metareport STANDARD od margar757
[Březen 16, 2019, 11:45:25 pm]

Poslední příspěvky

Stran: [1] 2 3 ... 10
1
Hearthstone / Re:Metareport STANDARD
« Poslední příspěvek od Divobij kdy Duben 13, 2019, 07:51:05 pm »
Rise of Shadows - co frčí

Zatím se asi ještě stále nedá mluvit o metě, ale pár věcí už bývá více vidět a to včetně reportů, jak s tím profíci hitli vysoko legendu.
Prozatím ale pořád buďte opatrní, ať si pak nenadáváte, že jste vyhodili dust do komína, jen protože daný deck po ustálení mety nebude tier 1. Počítejte ale s tím že decky, které teď zmíním, budou pravděpodobně někde na tieru 1 respektive vysoko nahoře v tieru 2.
Zajímavé je, že některé tyto zmíněné decky, jsem doposud nepotkal. Já mám nejvíc štěstí na mech a midrange huntery a token druidy.


DRUID
- Token Druid - asi nejčastější druid, výhodou je neskutečná schopnost znovuzaplnění boardu zejména díky twinspellu Forest Aid, pokud druida nepřejedete, tak vám obvykle po čase dojde dech a jakmile tu neskutečnou záplavu tokenů neodstraníte, druid vám to vrátí Savage Roarem nebo něčím podobným; nejčastější aggro z low ranku
HUNTER
- Mech Dethrattle Hunter - kdo viděl revealy pochopil, že Mech Hunter je zpět a že si to bude neskutečně dávat, Nine Lives je neskutečný spell a Safeguard je šílený minion, jehož síla je někde na úrovni Sludge Belchera z Naxu, možná dokonce ještě dál
MAGE
- Big Mage - někdy též Khadgar Mage - tímto směrem se požene asi mág, jeho neskutečná síla spočívá v obrovských swingturnech, kterými dokáže nadělat neskutečnou paseku; ač tento deck mám, tak jsem ho zatím nehrál a ani ho nepotkal
PALADIN
- Mech Paladin - je to takovej midrange přechod mezi secret paladinem a mech palou, protože čistej secret díky odrotování Divine Favorů není dobrej
PRIEST
- Muerte Priest - to že priestům odrotoval spellstone nikoho nesere, Wall priest stále žije a pokud si pomocí Mass Ressurection oživíte mrtvou Catrinu, tak můžete neskutečně zatopit soupeři protože Catrina může ressnout další Catrinu; ale i bez toho je to zábava a je to neskutečně dobrý
ROGUE
- Tempo Rogue - dynamickej asi snad nejzábavnější balík, obsah decku je zatím pořád ještě proměnlivý, těch variací je více; ale určitě dobrá volba, velice častý i na low ranku
SHAMAN
- shaman is back baby - toto je výjimka, kde uvedu decky dva, protože oba se jeví jako suprové; víceméně i ty budget decky čekaj na bullshit v podobě Eukreka! + Living Fountain
- Eureka Malygos Shaman - velice těžký deck, je náchylný na silence, ale krájet ostatní to umí
- Murloc Shaman - vyšli velice silní murloci a šaman si to s nimi velice dobře vyndává, jde to porazit, ale musíte to uclearovat, nebo vás murloci přejedou s Bloodlustem
WARLOCK
- Zoo Carpetlock - koberce jsou neskutečný a zoo si ty 1-manový miniony natapuje a v late game už je to taková clown fiesta s Rafaamem, protože deck obsahuje hodně 1-dropů, tak vás prostě nebolí přeprasit miniony na legendy, protože prostě tam ta value bude vždycky větší
WARRIOR
- Bomb Warrior - velice silný archetyp, který porazíte obvykle díky tomu, že ho přejedete, protože zas tolik clearů to nemá, takže časem protlačíte buď něco velkého nebo hordu něčeho menšího, deck má totiž jen pár slamů a brawlů; no a taková zoo ty bomby pomocí Rafaama přemění na legendárky a má od nich pokoj; už to není taková rakovina, lidi se to naučili counterovat nebo proti tomu hrát

__________________
edit: 22.4. upraveno
2
The Division 2 / Re:The Division 2
« Poslední příspěvek od strejdaondra kdy Duben 08, 2019, 02:31:19 pm »
3
Hearthstone / Jak dostat všecky 3 nové cardbacky za login na PC/Adroidu/iOS
« Poslední příspěvek od Divobij kdy Duben 06, 2019, 10:11:54 pm »
zdroj: https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/ba24xe/get_all_3_login_cardbacks_iosandroidpc_on_pc/

So as most of you know there are 3 Cardbacks obtainable by logging into the game via an Iphone, Android and PC with the newest Patch.


If you don't however own an Iphone/ Android and want those cardbacks too without using an Emulator, you can simply do the following:


Go to the folder where HS is installed. (For me it was "C:\Program Files (x86)\Hearthstone")

There you will find a file called "client.config", open it up and add


[Emulation]
emulateOnDevice = 1
DeviceName = "Android Phone"


or


[Emulation]
emulateOnDevice = 1
DeviceName = "iPhone"


depending on what cardback you are looking for.

If "client.config" doesn't exists, simply create a new .txt file with the lines above and save it as "client.config".


Also if you never played a ranked match on those devices you can still get 1 classic pack each by playing(/winning?) one match for "Android Phone", "iPhone", "iPad" and "Android Tablet".


Hope this helps some of you.



Edit: No idea why it didn't save all the text in the post, woops

Edit 2: Tried out reddit style formatting and works regardless, fixed it in this post nontheless

Edit 3: Make sure your "client.config" actually is a true .config and not a .config.txt when editing

Edit 4: I don't know if you can get the (old) Samsung Galaxy S6 cardback this way. None of the strings i tried worked. If you really do want this cardback plus 3 classic packs as well you'd have to download an Emulator (or own the eligible device).

Edit 5: HUGE THANKS for the Platinum, Gold and Silver guys, that's awesome!
4
The Division 2 / Re:The Division 2
« Poslední příspěvek od Divobij kdy Duben 03, 2019, 07:40:49 pm »
Tom Clancy's The Division 2 v kostce po dosažení world tieru 1
- odehráno mám cca 60 hodin - hodně jsem prozkoumával a užíval si svět, zejména protože jedničku jsem nehrál, dostal jsem ji v humble bundle před nedávnem a nebyl čas ani na vyzkoušení

Co se mi líbí
- prostředí letního D.C., to město má neskutečnou atmosféru, je precizně udělané se neskutečným smyslem pro detail, je živoucí a ten pocit z toho jak se znovu snažíte vše postavit od píky je boží
- gunplay - zbraně jsou vizuálně hezké a jejich střely jsou cítit a je to vidět, bolí to jak vás tak enemáky, ano sice někteří bossové jsou pořád bulletsponge, ale pocit ze souboje není ubíjející, není to tak že něco kropím kulema 10 minut v kuse a nechcípne to
- skilly - díky tomu že každý ze skillů má 3-4 varianty tak si tu vybere opravdu každý, i když některé dělají podobné efekty
- aktivity - svět není mrtvý, je tu kopec všemožných aktivit a díky variabilitě aktivit se to neogrindí tak rychle, vůbec mi nevadilo opakovaně zachraňovat rukojmí, bránit území, lovit specifické cíle...
- enemáci - líbí se mi agresivita enemáků, to jak se vás snaží obejít, nebo naopak v poklidu zezadu dělat bombový autíčka či odstřelovat, při solo hře je to v některých místech fakt šíleně těžký hlídat si všecky strany, aby mě neflanknuli, a přitom se snažit hlídat si toho medika/snipera/technika vzadu abych se zbavil té osiny v prdeli; přitom ten enemák může být i normální (červenej) a dokáže vám šíleně zatopit a to je prostě super

Co mě štve:
- užívání některých skillů je někdy trochu neohrabané - raději si vezmu klasickou turretku, která targetuje i sama bez mého vedení, než turretku s bombama, které musí neustále říkat kam má střílet; pokládání některých skillů je neohrabané - opět si vezmu turetku jejíž placement je někdy dost náročný, obzvlášť když ji chcete hodit na nějaký sud/střechu auta aby to bylo na vyvýšeném místě a pak ten placement trvá dýl a zdržuje to a vás mezitím flanknou...
- pohyb - občas se zaseknu u něčeho co by normálního člověka nezastavilo, protože by nemusel ani pořádně zvednout nohu; občas musím lézt na zeď v určitém místě (označeným žlutým hadrem) i když by to logicky šlo i vedle (a ten hadr by tam mohl být taky)
- hrdina nemluví - i blbej Shepard v Mass Effectu má mužského a ženského dabéra - vcítit se pak do postavy je mnohem snazší a postava působí pak víc důvěryhodněji a víc vám na ní záleží; i když příběh hry je vlastně spíš o tom jak svět kolem vás vstává z popela po pohromě a postava je spíš divákem než nějakým tím kapitánem Amerikou co všecko zachraňuje
- nutnost mít různé setupy pokud hraju solo - jinak to nejde, pokud mám close SMG build tak jsem v otevřeným prostoru, kde je několik sniperů, těžce namydlenej, obvykle jsem chodil v setupu LMG plus SMG nebo snajperka, podle toho zda byla mise uzavřená nebo naopak hodně do široka otevřená

Komenty závěrem:
Hra je looter shooter takže ten GRIND tu je, ale díky množství aktivit a hezkému prostředí se to neohraje. Customizace postavy je OK. Mise taky. Ano furt to je ve stylu: jdu někam, vyčistím místnost, doplním munici, jdu dál a otvírám další cimru a čistím dál. Mě to ale baví. Customizace je super a i bez placení bedniček si nasbírám po světě kopec barviček a různejch hader. Škoda jen že některé šaty jsou jako set a nedají se kombinovat. Třeba set pro odstřelovače vypadá fakt hezky ale tu čepici bych nosit moc nechtěl.
5
Hearthstone / Re:Metareport STANDARD
« Poslední příspěvek od Divobij kdy Duben 03, 2019, 06:51:00 pm »
upřímně v tomhle stavu je ta meta hnus ale nějak mě to neštve stejně většinu volného herního času věnuju do Division 2

HALL OF FAME DUST IN SHORT
1.) If max playable copies are golden, do nothing.
2.) If you are missing a playable copy, craft golden of the highest rarity you can.
3.) If you only have a non-golden playable copy, decide...
 a) If you want to upgrade to a golden copy, craft golden.
 b) If you want the most dust, do nothing, except for COMMON cards, always craft golden.
6
Hearthstone / Re:Metareport STANDARD
« Poslední příspěvek od margar757 kdy Březen 28, 2019, 09:53:46 am »
vcera jsem 3hod cekal na auto v servisu tak jsem hral na telefonu a nez se mi vybila baterka dostal jsem se na rank 12...vytahl jsem big spell maga s tim ze si zahraju jeste Jainu nez odrotuje a ono to na aktualni mete opet funguje...hraje se jen midrange hunter, odd mag a nejaka divna roguna a na vsechny to funguje pokud na muliganu dostanu nejaky taunt a napr dragon fury; jina treba ressurect priest je ted uplne marny ptze nema zadnou odpoved v prvnich kolech na ty agresivni baliky a nez vytahnes combo jsi mrtvy...totez threatle hunt...je strasne pomaly a vetsinou se velkych minionu nedockas
7
The Division 2 / Re:The Division 2
« Poslední příspěvek od CerVus kdy Březen 27, 2019, 08:38:24 pm »
Po 50 ti hodinách si tu dovolím zhodnotit hru z mého dosavadního pohledu. Po 66h tohle upravuju.

Líbí se mi prostředí a první hodiny ve hře opravdu zapůsobí. Změny v léčení a systém skillů hru obohatil. Ve hře se na každém kroku dá potkávat těžší mob (dobře jen dva druhy s rotačákem a palicí) na zpříjemnění grindu. No a tím ta pozitiva asi končí.

Co mě štve:
- neustálé pády hry   - To mě příjde, že po patchy odstranili.
- neexistující craft    - Tak on tam nakonec i je, ale jen aby se neřeklo. Během levlování téměř nepoužitelý a v end game farmení plánů na lvl 4 chackpointech
- neexistující příběh (i proti jedničce)
- minimální customizace postavy (i proti jedničce) - oblečení i výbava
- GRIND - neustálý, tupý grind pořád dokola dělat jednu a tu samou věc. Několikrát za postup hry opakovat určité mise, neustále získávat ztracené checkpointy. Tady se asi tvůrci snažili docílit toho, aby měl hráč neustále něco na práci a měl možnost volby. Já v tom vidím jen uměle vytváření činností při nedostatku reálného obsahu.

- systém zbraní a jejich vylepšení - nevyužitý potenciál. Ale to pořádně, když se podívám co ubisoft umí ve stejném enginu ve Wildlands. Proč si nemůžu jednu vybrat a tu expit??  Zbraně a jejich získávání vidím zas za berličku vývojářů pro ospravedlnění grindu. Nemůžete si říct tuhle zbraň chci a tady jí budu farmit. Téhle hře vládne náhodný drop a losování statů

Doufám, že se to po pádu poslední pevnosti zlepší, ale moc v to nesázím. Dark zone nemůže spasit vše.
Edite: Po pádu poslední pevnosti kupodivu opět padla půlka města a následuje další tupý grind. Tím to pro mě končí.
8
Hearthstone / Re:Metareport STANDARD
« Poslední příspěvek od Divobij kdy Březen 26, 2019, 04:37:50 pm »
koukni na tempostorm a pochopíš - hrajou se sračky a hunter si to vyndává nejlíp

https://tempostorm.com/hearthstone/meta-snapshot/standard/2019-03-11

pokud to chceš counterovat zkus even paladina ten na to bude asi nejlepší
9
Hearthstone / Re:Hearthstone: Global Games
« Poslední příspěvek od Geypneox kdy Březen 21, 2019, 09:49:16 am »
Each of these stories may not be the same.
10
Hearthstone / Re:Metareport STANDARD
« Poslední příspěvek od margar757 kdy Březen 16, 2019, 11:45:25 pm »
dnes jsem si dal nejakych 10 her a z toho 9 proti midrange hunterovi...uz aby tu byla expanze
Stran: [1] 2 3 ... 10