Konečně Blizzard oznámil nerfy Basic/Classic edice. Pokud něco z toho máte víckrát nedissujte to dokud NEVYJDE WOTOG (
27.4.2016)
DRUIDAncient of Lore - všecko zůstane, jen místo dvou karet bude lízat jednu, čili vlastně jsme někde blízko predikce kterou měl
Amaz, hru to nezabije ale lidi začnou myslet i na jiné alternativy než jen na middruida
Force of Nature - FoN + Savage Roar kombo je odepsané! - mění se cena z 6 na 5, ale mění se i efekt - treanti budou stále 3 a budou 2/2 ale nebudou mít charge a nebudou chcípat na konci kola
Keeper of the Grove - z 2/4 bude 2/2
- celkově vzato tohle všecko druid potřeboval, protože prakticky neustále bez větších obměn se hraje midrange a prakticky pořád kombo a drží si top příčky
ROGUEBlade Flurry - na jednu stranu nám oil rogueovi vyrotuje pryč olej, na druhou stranu to bylo třeba, když se rušej komba tak všecky - karta se zdraží ze 2 na 4 a jako bonus se změní konec nápisu, takže už nebude hitovat face: "Destroy your weapon and deal its damage to all enemy minions." každopádně nejsilnější nerf
Master of Disguise - tahle karta dělala zlo Blizzardu v rámci designu karet, protože mohla vytvářet pekelné efekty, takže se tam přidala podmínka give stealth until next turn a mají pokoj, o tomhle taky mluvil Amaz (stealthnutej Mal'Ganis apod.)
HUNTERHunter's Mark - efekt stejný cena vzrůstá z 0 na 1 manu, všecky karty za 0 jsou OP dle Amaze
NEUTRALLeper Gnome - z 2/1 se stane 1/1 se stejným efektem; slušná brzdička na ty facetard steamrolly, na druhou stranu bylo to třeba, ta karta se možná i tak bude hrát, ale meta asi výrazně zpomalí a určitě ubyde facebalíků
Ironbeak Owl - sovička nám statově zůstane stejná jen se nám zdraží o jednu manu a bude místo 2 man stát 3, bylo to třeba, protože zpočátku silence nebyl moc nutný ale jak nám přibývá karet s efektem tak přibývá nutnost proti tomu bojovat a proto je třeba si jí vážit, někdo možná začne uvažovat i Spellbreakerovi, druidi by mohli když jim šáhli na Keepera of the Grove... uvidíme to zdražení není až tak drastickej nerf
Knife Juggler - z 3/2 se stane 2/2 se stejným efektem a stejným manacostem - bylo to třeba, bude snadnější se s ním vypořádat a přesto i tak bude v aggrodecích nebezpečný
Arcane Golem - RIP tahle karta je odepsaná za 3 many budete mít místo 4/2 charge+manacrystal soupeři 4/4 a manacrystal soupeři, i dancing swordy se zdají lepší jak toto, jedna mana takhle zpočátku totiž udělá opravdu moc
Big Game Hunter - tahle karta bude zdražena z 3 man na 5 čili konečně se lidi budou muset zamyslet jestli není lepší hrát některé jiné karty jako removal, protože toto může mít docela silný dopad na tempo, i tak si myslím, že je to tak akorát
Molten Giant - manacost stoupá z 20 na 25 - čili není potřeba komb a tak není potřeba prasáren jako double giant+taunt, konečně ty gianti budou i něco stát a nebudou o nich uvažovat jako o 8/8 luxusu za minimum many... škoda že nehrábli i na toho druhýho... tohle znevýhodňuje handlocka, ale i přesto dokud nezmizí Reno tak ty handlocky budem vídat, dál pak uvidíme, ona nemožnost moltena zahrát dřív jak v 10. kole při 15 HP je velký nerf
Nerfnuté karty budete moci disenchantnout za plnou cenu dustu do 10. května